OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
1
Marketing
Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
Pagina 38 van 1.709 resultaten
preview
Marketing
10 april 2017
Rob Luif
3-4 minuten leestijd
Customer Journey Optimalisatie laat zien wat belangrijke voorwaarden zijn voor een optimale klantreis, waardoor de klant steeds weer voor jou kiest. Een preview.
preview
Marketing
6 april 2017
Bart van den Belt
4-6 minuten leestijd
In De online marketingmachine laat Van den Belt stap voor stap zien hoe je alle onderdelen van online marketing samenvoegt tot een ijzersterke, geoliede machine. In zijn preview geeft Van den Belt alvast 7 korte tips.
preview
Marketing
3 april 2017
Sanne Cramer
2-3 minuten leestijd
Het boek Zo simpel is marketing! is voor mensen die concreet aan de slag willen met het promoten van hun business. Die echt (actie) willen ondernemen. Een preview.
interview
Marketing
31 maart 2017
Glenn van der Burg
Een nieuwe aflevering van Business Books by People Power. Glenn van der Burg is in gesprek met Jan Denys, auteur van Werken aan merken.
preview
Marketing
31 maart 2017
Feike Cats
3-4 minuten leestijd
Hoe komt het toch dat het in bijna elke organisatie in Nederland gaat over verbeteren? Hoe motiverend is het als je altijd hoort dat het beter kan? Dat is toch niet leuk? Het is tijd om het over een andere boeg te gooien. Daarom lanceer ik het eerste boek over ‘verleuken’.
preview
Marketing
30 maart 2017
Peter Decuypere
4-5 minuten leestijd
Holy Trinity Events toont aan hoe je aan de hand van het unieke en vernieuwende Holy Trinity Model een succesvol event kunt analyseren en opzetten. Via gedurfde analyses en herkenbare cases, en rijkelijk geïllustreerd met uniek beeldmateriaal, krijg je een breed inzicht in de kracht van een Holy Trinity Event. Een preview.
preview
Marketing
30 maart 2017
Patrick Petersen
3-4 minuten leestijd
Digital natives verlangen meer dan zomaar een klantervaring; zij verlangen de ultieme mobile customer experience. Maar hoe bied je die? Customer Mobile Experience & Mixed Reality geeft houvast. Een preview.
recensie
Marketing
27 maart 2017
Paul Kruijssen
3-4 minuten leestijd
Maak de dingen die je doet voor je klant onovertroffen! Hou het dicht bij jezelf, inspireer elkaar, deel de successen. Structureer je proces en hou het vooral lang genoeg vol want dan wordt het verander-proces een verandersucces, dat moet Jos Burgers vast gedacht hebben toen hij Een fan per dag! schreef.
interview
Marketing
27 maart 2017
Cor Hospes
6-8 minuten leestijd
In 2025 verloopt 60% van het verkoopproces zonder de betrokkenheid van de old school verkopers. Organisaties moeten om. Van Sales Centric naar Customer Centric. En daarin spelen social selling, het opbouwen van een fanbase en experience marketing de hoofdrol. Een gesprek met Chief Organic Growth en bestsellerauteur Wessel Berkman: ‘Het is de hoogste tijd voor de commerciële revolutie.’
preview
Marketing
27 maart 2017
Orly Polak
2-3 minuten leestijd
We hadden al weken aan deze deal gewerkt. Geweldig klantcontact met de juiste schakel in het bedrijf. In de vele meetings en belletjes zaten al onze plannen en verwachtingen op één lijn. De offerte was slechts een formaliteit, alle seinen stonden op groen! What could go wrong?
recensie
Marketing
23 maart 2017
Hanneke Tinor-Centi
2-3 minuten leestijd
Wat maakt bepaalde merken bijzonder en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Volgens Adriaan Oomen is dat het Bovenscheidend vermogen ofwel datgene waardoor en waarmee het ene merk zich positief onderscheidt van andere merken.
preview
Marketing
20 maart 2017
Orly Polak
2-3 minuten leestijd
Verleiden is een belangrijk onderdeel van het salesvak: zelfs vóórdat je voor het eerst contact hebt met de klant moet je al nadenken over hoe je het geheel gaat verpakken.
recensie
Marketing
17 maart 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
Werken aan merken van Jan Denys gaat over waarom werknemers kiezen voor een bepaalde werkgever en hoe jij je als werkgever aantrekkelijk kunt maken voor werknemers die op zoek zijn naar een baan.
recensie
Marketing
16 maart 2017
Erik van Vonderen
1-2 minuten leestijd
De wereld van marketing verandert exponentieel. Contentmarketing speelt daarin een steeds grotere rol en over 10 jaar komen we waarschijnlijk tot de conclusie dat wat we nu weten en doen nog kinderspel was.
preview
Marketing
16 maart 2017
Wessel Berkman
3-4 minuten leestijd
De commerciële revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die hij ingrijpt op je (commerciele)processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Een preview.
recensie
Marketing
15 maart 2017
Jeanine Dijkhuis
1-2 minuten leestijd
Big data kan waarde creëren. Big data is de hype voorbij. Door de combinatie van hun academische en pragmatische achtergrond weten deze auteurs de complexe materie laagdrempelig leesbaar en nuchter functioneel te vertellen.
nieuws
Internet en social media
15 maart 2017
Jeroen Ansink
4-5 minuten leestijd
Wat leest Amerika en wat waait waarschijnlijk over naar Nederland? 'Onze man in de VS' Jeroen Ansink doet maandelijks een rondje boekwinkels in New York.
preview
Marketing
13 maart 2017
Orly Polak
3-4 minuten leestijd
Sales is keihard werken dat pas na enkele maanden beloond wordt. Deze uitgestelde beloning zorgt ervoor dat sales geen directe relatie ondervindt tussen de activiteiten die ze ondernemen en de beloning die daarop volgt. Het verkrijgen van de deal gaat in grote zakelijke trajecten in kleine baby stapjes. Elk stapje heeft een gevolg op het wel of niet behalen van succes.
recensie
Marketing
13 maart 2017
Rein Hof
4-5 minuten leestijd
Eén fan per dag. Hoe overtref je de verwachtingen van klanten? Deze vraag wordt beantwoord in het nieuwste boek van Jos Burgers. Burgers is een topauteur met titels als Geef nooit korting, Gek op gaten en De Wet van Snuf. Meer dan 200.000 verkochte boeken, 150 presentaties per jaar. Iemand die met passie en overtuiging vertelt over klantbeleving.
recensie
Internet en social media
10 maart 2017
Rupert Parker Brady
4-6 minuten leestijd
Met het onlangs aangekondigde einde van de veel besproken ‘retailcrisis’ zou je verwachten dat het algemeen bekend is dat de wereld van de consument en shopper de afgelopen 10 jaar radicaal is veranderd.