OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    Pagina 38 van 1.709 resultaten
    preview
    Marketing
    10 april 2017
    Rob Luif
    3-4 minuten leestijd
    Customer Journey Optimalisatie laat zien wat belangrijke voorwaarden zijn voor een optimale klantreis, waardoor de klant steeds weer voor jou kiest. Een preview.
    preview
    Marketing
    6 april 2017
    Bart van den Belt
    4-6 minuten leestijd
    In De online marketingmachine laat Van den Belt stap voor stap zien hoe je alle onderdelen van online marketing samenvoegt tot een ijzersterke, geoliede machine. In zijn preview geeft Van den Belt alvast 7 korte tips.
    preview
    Marketing
    3 april 2017
    Sanne Cramer
    2-3 minuten leestijd
    Het boek Zo simpel is marketing! is voor mensen die concreet aan de slag willen met het promoten van hun business. Die echt (actie) willen ondernemen. Een preview.
    interview
    Marketing
    31 maart 2017
    Glenn van der Burg
    Een nieuwe aflevering van Business Books by People Power. Glenn van der Burg is in gesprek met Jan Denys, auteur van Werken aan merken.
    preview
    Marketing
    31 maart 2017
    Feike Cats
    3-4 minuten leestijd
    Hoe komt het toch dat het in bijna elke organisatie in Nederland gaat over verbeteren? Hoe motiverend is het als je altijd hoort dat het beter kan? Dat is toch niet leuk? Het is tijd om het over een andere boeg te gooien. Daarom lanceer ik het eerste boek over ‘verleuken’.
    preview
    Marketing
    30 maart 2017
    Peter Decuypere
    4-5 minuten leestijd
    Holy Trinity Events toont aan hoe je aan de hand van het unieke en vernieuwende Holy Trinity Model een succesvol event kunt analyseren en opzetten. Via gedurfde analyses en herkenbare cases, en rijkelijk geïllustreerd met uniek beeldmateriaal, krijg je een breed inzicht in de kracht van een Holy Trinity Event. Een preview.
    preview
    Marketing
    30 maart 2017
    Patrick Petersen
    3-4 minuten leestijd
    Digital natives verlangen meer dan zomaar een klantervaring; zij verlangen de ultieme mobile customer experience. Maar hoe bied je die? Customer Mobile Experience & Mixed Reality geeft houvast. Een preview.
    recensie
    Marketing
    27 maart 2017
    Paul Kruijssen
    3-4 minuten leestijd
    Maak de dingen die je doet voor je klant onovertroffen! Hou het dicht bij jezelf, inspireer elkaar, deel de successen. Structureer je proces en hou het vooral lang genoeg vol want dan wordt het verander-proces een verandersucces, dat moet Jos Burgers vast gedacht hebben toen hij Een fan per dag! schreef.
    interview
    Marketing
    27 maart 2017
    Cor Hospes
    6-8 minuten leestijd
    In 2025 verloopt 60% van het verkoopproces zonder de betrokkenheid van de old school verkopers. Organisaties moeten om. Van Sales Centric naar Customer Centric. En daarin spelen social selling, het opbouwen van een fanbase en experience marketing de hoofdrol. Een gesprek met Chief Organic Growth en bestsellerauteur Wessel Berkman: ‘Het is de hoogste tijd voor de commerciële revolutie.’
    preview
    Marketing
    27 maart 2017
    Orly Polak
    2-3 minuten leestijd
    We hadden al weken aan deze deal gewerkt. Geweldig klantcontact met de juiste schakel in het bedrijf. In de vele meetings en belletjes zaten al onze plannen en verwachtingen op één lijn. De offerte was slechts een formaliteit, alle seinen stonden op groen! What could go wrong?
    recensie
    Marketing
    23 maart 2017
    Hanneke Tinor-Centi
    2-3 minuten leestijd
    Wat maakt bepaalde merken bijzonder en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Volgens Adriaan Oomen is dat het Bovenscheidend vermogen ofwel datgene waardoor en waarmee het ene merk zich positief onderscheidt van andere merken.
    preview
    Marketing
    20 maart 2017
    Orly Polak
    2-3 minuten leestijd
    Verleiden is een belangrijk onderdeel van het salesvak: zelfs vóórdat je voor het eerst contact hebt met de klant moet je al nadenken over hoe je het geheel gaat verpakken.
    recensie
    Marketing
    17 maart 2017
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    Werken aan merken van Jan Denys gaat over waarom werknemers kiezen voor een bepaalde werkgever en hoe jij je als werkgever aantrekkelijk kunt maken voor werknemers die op zoek zijn naar een baan.
    recensie
    Marketing
    16 maart 2017
    Erik van Vonderen
    1-2 minuten leestijd
    De wereld van marketing verandert exponentieel. Contentmarketing speelt daarin een steeds grotere rol en over 10 jaar komen we waarschijnlijk tot de conclusie dat wat we nu weten en doen nog kinderspel was.
    preview
    Marketing
    16 maart 2017
    Wessel Berkman
    3-4 minuten leestijd
    De commerciële revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die hij ingrijpt op je (commerciele)processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Een preview.
    recensie
    Marketing
    15 maart 2017
    Jeanine Dijkhuis
    1-2 minuten leestijd
    Big data kan waarde creëren. Big data is de hype voorbij. Door de combinatie van hun academische en pragmatische achtergrond weten deze auteurs de complexe materie laagdrempelig leesbaar en nuchter functioneel te vertellen.
    nieuws
    Internet en social media
    15 maart 2017
    Jeroen Ansink
    4-5 minuten leestijd
    Wat leest Amerika en wat waait waarschijnlijk over naar Nederland? 'Onze man in de VS' Jeroen Ansink doet maandelijks een rondje boekwinkels in New York.
    preview
    Marketing
    13 maart 2017
    Orly Polak
    3-4 minuten leestijd
    Sales is keihard werken dat pas na enkele maanden beloond wordt. Deze uitgestelde beloning zorgt ervoor dat sales geen directe relatie ondervindt tussen de activiteiten die ze ondernemen en de beloning die daarop volgt. Het verkrijgen van de deal gaat in grote zakelijke trajecten in kleine baby stapjes. Elk stapje heeft een gevolg op het wel of niet behalen van succes.
    recensie
    Marketing
    13 maart 2017
    Rein Hof
    4-5 minuten leestijd
    Eén fan per dag. Hoe overtref je de verwachtingen van klanten? Deze vraag wordt beantwoord in het nieuwste boek van Jos Burgers. Burgers is een topauteur met titels als Geef nooit korting, Gek op gaten en De Wet van Snuf. Meer dan 200.000 verkochte boeken, 150 presentaties per jaar. Iemand die met passie en overtuiging vertelt over klantbeleving.
    recensie
    Internet en social media
    10 maart 2017
    Rupert Parker Brady
    4-6 minuten leestijd
    Met het onlangs aangekondigde einde van de veel besproken ‘retailcrisis’ zou je verwachten dat het algemeen bekend is dat de wereld van de consument en shopper de afgelopen 10 jaar radicaal is veranderd.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden