OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    Pagina 30 van 1.704 resultaten
    recensie
    Marketing
    20 april 2018
    Ger van den Buijs
    1-2 minuten leestijd
    Ik ben echt fan van Steven Van Belleghem. De presentatie die ik ooit heb mogen bijwonen was verbijsterend, ronduit geweldig. Hij kan als geen ander vertellen over technologie. Zijn boek When digital becomes human heb ik in één ruk uitgelezen.
    recensie
    Marketing
    17 april 2018
    Barbara van Stijn
    Indrukwekkend boekwerk van meer dan 700 pagina’s. Knap werk van de auteurs Van Liemt & Koot die in een periode van zes jaar een (bijna) volledig handboek voor de professional (to be) gerealiseerd hebben.
    recensie
    Marketing
    12 april 2018
    Patrick Davidson
    5-7 minuten leestijd
    Ons nieuwe boek Wavemakers gaat over leiderschap in een wereld waarin alles er per moment weer anders uitziet. Een volop in beweging zijnde en chaotische wereld, waarin stabiliteit plaatsmaakt voor stromen en golven.
    recensie
    Marketing
    11 april 2018
    Peter Streefkerk
    5-6 minuten leestijd
    Je kunt het bij wijze van spreken een verstandshuwelijk noemen. Zo’n relatie die niet overloopt van warmte en aandacht voor elkaar en elkaars problemen. In de praktijk leidt dat in een aantal gevallen tot moeizame communicatie. In zijn boek Eén fan per dag beschrijft auteur Jos Burgers hoe je van die (interne) klanten echte fans kunt maken en een meer dan normale, duurzame band kunt opbouwen.
    recensie
    Marketing
    5 april 2018
    Jessie van Loon
    3-4 minuten leestijd
    Een boek over zoekmachineoptimalisatie van Tonny Loorbach, bekend van de Internet Marketing Universiteit. Dat zorgt voor hooggespannen verwachtingen, zeker omdat je IMU vaak hoog in Google tegenkomt.
    preview
    Marketing
    30 maart 2018
    Joyce Hardholt
    3-4 minuten leestijd
    Stel je eens voor. Een potentiële klant leest je aanbod, zijn vingers gaan tintelen en bám. Zonder twijfel drukt hij op de bestelknop of pakt hij de telefoon. Dit ligt voor het oprapen, want overtuigend schrijven is makkelijker dan je denkt. We geven je 5 slimme tips.
    recensie
    Marketing
    28 maart 2018
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    De KLIK Methode, hoe je zorgeloos nieuwe klanten vindt, geschreven door Petra Smit-Wattez is een boek waar ik al vrij snel een klik mee had. Net als de auteur ben ik ervan overtuigd dat mensen alleen zaken doen met mensen die ze aardig vinden.
    preview
    Marketing
    28 maart 2018
    Wim Vermeulen
    4-6 minuten leestijd
    ‘What happened to all the funny ads?’, luidt een kop in het Amerikaanse businessmagazine Fast Company in september 2017.
    nieuws
    Algemeen management
    27 maart 2018
    Daniëlle de Jonge
    3-4 minuten leestijd
    Uit 54 bijzonder goede boeken de vijf exemplaren kiezen die daar nog met kop en schouders boven uit steken. Een pittige klus waar we als jury vol energie indoken.
    preview
    Marketing
    27 maart 2018
    Karin Garritsen
    3-4 minuten leestijd
    Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ervoor ontbreken. Na een enthousiaste start komt er na verloop van tijd weinig content meer uit de organisatie.
    preview
    Marketing
    19 maart 2018
    Marijn van der Starre
    3-4 minuten leestijd
    Wil jij dat je klant ambassadeur is? Dat wil zeggen een echt loyale klant die vol lof over jouw organisatie spreekt? Bouw dan je organisatie op volgens de 5 bouwstenen van klantfocus. Marijn van der Starre schreef er een boek over: Klanten, wat moet je ermee? Een preview.
    nieuws
    Marketing
    13 maart 2018
    Sjors van Leeuwen
    2-3 minuten leestijd
    Honderden zorg- en welzijnsorganisaties openen tijdens De Week van Zorg en Welzijn hun deuren om aan Nederland te laten zien hoe het er aan toegaat op de werkvloer.
    interview
    Marketing
    27 februari 2018
    Hans van der Klis
    7-10 minuten leestijd
    Met het lijvige Content! Zuurstof voor je klanten laat Antal de Waij zien wat hij als contentmarketeer in huis heeft. Het is een geslaagde showcase, een boek met website én chatbot, die een compleet overzicht biedt van het vakgebied.
    recensie
    Marketing
    26 februari 2018
    Elly Stroo Cloeck
    3-4 minuten leestijd
    Weet je hoe je het marktaandeel van je product het best kan vergroten? Door je reclame te richten op vrouwen! Die zijn koopziek, zeker? Nee! Bij koopbeslissingen in het gezin weegt hun stem gewoon wat zwaarder.
    recensie
    Marketing
    26 februari 2018
    Eric van Arendonk
    Klanten, wat moet ik ermee? Op zich een rare vraag, het klinkt bijna wanhopig. Wie vraagt zich dit nu af? Dit boek doet een poging om uit te leggen wat klanten werkelijk zijn en hoe daar mee om te gaan. Hoe organiseer je klantgerichtheid?
    recensie
    Marketing
    22 februari 2018
    Ger van den Buijs
    Ik zou dit boek betitelen als een boek voor de beginnende ondernemer. In 50 tips krijg je een beeld hoe je jouw positionering kunt verbeteren en waarom je een barrière voor succes bent. De tips zijn niet uniek, maar is dat erg?
    recensie
    Marketing
    21 februari 2018
    Ger van den Buijs
    3-4 minuten leestijd
    The future of shopping is een indrukwekkend boek. De auteurs zetten de toekomst van retail in de context van de veranderende maatschappij en technologie. Een alomvattende visie die goed is onderbouwd met data en voorbeelden. Dit boek is zeker een aanrader, ook voor mensen die al veel weten over retail.
    nieuws
    Algemeen management
    20 februari 2018
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Argumenten paraat, tablets en notitieboekjes op tafel en zelfs een jurylid dat een koffer vol ‘boeken om te bediscussiëren’ had meegenomen. Kortom: klaar om te bepalen welke boeken er op de longlist mogen!
    recensie
    Marketing
    16 februari 2018
    Jeanine Dijkhuis
    2-3 minuten leestijd
    ‘Content is de motor van moderne marketing’ aldus Antal de Waij. Daarin staat hij niet alleen. Content is meer dan ooit verworden tot een constante spilfunctie binnen marketingcommunicatie.
    recensie
    Marketing
    12 februari 2018
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    Over dit onderwerp is al menig boek geschreven en heb ik er ook al meerdere mogen lezen en recenseren. En toch lijkt het alsof boeken in de serie experttips altijd net even iets meer te bieden hebben.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden