OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    Pagina 29 van 1.704 resultaten
    recensie
    Algemeen management
    30 mei 2018
    Paul Groothengel
    1-2 minuten leestijd
    De meeste Nederlandse sprekers op een podium, dat gaat zelden goed. Ze voelen zich er niet thuis en weten de aandacht van hun gehoor niet vast te houden. De meeste presentaties zijn pragmatisch, houterig en vooral slaapverwekkend saai. Aldus Theo Hendriks in The Wow Starts Now.
    recensie
    Marketing
    29 mei 2018
    Annemiek Sierhuis
    3-5 minuten leestijd
    Auteur Rupert Parker Brady heeft met en voor Albert Heijn een zeer uitgebreid boek geschreven over de toekomst van AH met als ondertitel 'Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025, voor iedereen'.
    preview
    Marketing
    28 mei 2018
    Danny Oosterveer
    4-6 minuten leestijd
    Je kunt geen congres bezoeken, blog lezen of krant openslaan of er wordt wel wat geroepen over data. Data is het nieuwe zwarte goud, zo wordt ons beloofd.
    preview
    Marketing
    24 mei 2018
    Rupert Parker Brady
    4-5 minuten leestijd
    Er is niets zo leuk als om onderweg naar morgen hardop te fantaseren over hoe de wereld van 2025 eruit zal zien. We leven in een tijdsgewricht waarin de technologische veranderingen elkaar razendsnel opvolgen.
    recensie
    Marketing
    24 mei 2018
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    Van BOEK tot BESTSELLER geschreven door Daisy Goddijn is niet zomaar weer het volgende managementboek. Dit is echt wel even iets bijzonders. Goddijn weet echt waarover ze schrijft.
    recensie
    Marketing
    22 mei 2018
    Annemiek Sierhuis
    2-3 minuten leestijd
    De kalender is een mooi product. De scheurblaadjes zijn van dikker papier. Het verrassende element is dat de kalender zowel maar 354 dagen bevat als start bij het Chinees Nieuwjaar.
    column
    Marketing
    18 mei 2018
    Pauline Neerman
    3-4 minuten leestijd
    De grote veranderingen in retail begrijpelijk maken, dat is onze missie geweest toen we aan de slag gingen met The Future of Shopping.
    recensie
    Marketing
    17 mei 2018
    Quintus Hegie
    recensie
    Marketing
    16 mei 2018
    Annemiek Sierhuis
    2-3 minuten leestijd
    De titel trekt zeker de aandacht, want sinds wanneer is winnen zilver? Het boek ziet er mooi uit met een stevige kaft en een grote leesbaarheid alsmede op het eerste gezicht niet zo veel pagina's. Het zijn 97 bladzijden.
    interview
    Algemeen management
    15 mei 2018
    Ger Post
    6-9 minuten leestijd
    Grote namen in de retailwereld hadden het boek The future of shopping al aangeprezen – en er mede voor gezorgd dat het een groot, internationaal publiek krijgt. De jury van het Managementboek van het Jaar 2018 sluit zich daarbij aan: ‘Het is een boek dat actueel is voor overheid, onderwijs en ondernemingen.’
    column
    Marketing
    15 mei 2018
    Pierre Pieterse
    2-3 minuten leestijd
    Na urenlang in de regen te hebben gelopen en voor de zoveelste keer voor een gesloten deur te staan, besloten we nu maar even te kloppen. Na enige tijd ging boven een raampje open van waaruit een morsige dame ons toeriep dat ze gesloten waren.
    recensie
    Marketing
    4 mei 2018
    Irene Grotendorst
    1-2 minuten leestijd
    Er is en er wordt terecht veel over online marketing geschreven. De wereld verandert door digitalisering in een snel tempo. Ook de zorgconsument is digitaal aanwezig en digitaal vaardig. Dit boek beschrijft wat dat betekent, specifiek voor marketing in de zorg.
    preview
    Marketing
    1 mei 2018
    Anne Miltenburg
    2-3 minuten leestijd
    De wereld loopt over van de uitdagingen op sociaal, economisch en milieu gebied. Gelukkig is er een opkomende beweging van ondernemers die hier een antwoord op willen bieden.
    recensie
    Marketing
    30 april 2018
    Sippy van Akker
    3-5 minuten leestijd
    Doelgerichte SEO van Tonny Loorbach beoogt vooral om kleine zelfstandigen op het pad van een goede Google-strategie te zetten en vormt een toegankelijk geschreven inleiding in hoe je je webstek op een betere plek in de zoekresultaten krijgt.
    preview
    Marketing
    30 april 2018
    Sonja Schaap
    3-4 minuten leestijd
    Het eerste ondernemersboek over bedrijfsprofilering is een feit. Waarom er nog geen boeken zijn verschenen over dit belangrijke onderwerp voor mkb-ondernemers is voor Sonja Schaap nog steeds een raadsel.
    nieuws
    Economie
    25 april 2018
    Bertrand Weegenaar
    4-5 minuten leestijd
    Er komen zeker dreigingen uit Silicon Valley. Fake news, trollen, de rol van Facebook, of bedreigingen van de democratie door manipulatie van verkiezingen. Het draagt niet bij tot een breed positief beeld van deze innovatieve paar vierkante kilometers ten zuiden van San Francisco.
    recensie
    Marketing
    24 april 2018
    Sjors van Leeuwen
    8-11 minuten leestijd
    Doet marketing ertoe? Een goede vraag want marketing ligt maar al te vaak onder vuur en de positie van marketing binnen organisaties is vaak niet zo sterk. Maar marketing is zeker geen misleiding en  geldverspilling als je het goed inzet.
    recensie
    Marketing
    24 april 2018
    Ger van den Buijs
    1-2 minuten leestijd
    Dit is een fantastisch boek. De titel weet dat helaas goed te verbloemen, maar dit boek moet je als marketeer echt gelezen hebben. Zeker de digitale marketeer, die vaart op data-driven strategieën.
    nieuws
    Marketing
    23 april 2018
    Ger Post
    3-4 minuten leestijd
    Grote namen in de retailwereld hadden het boek The future of shopping al aangeprezen – en mede voor gezorgd dat het een groot, internationaal publiek krijgt. De jury van het ‘Managementboek van het jaar 2018’ sluit zich daarbij aan: ‘Het is een boek dat actueel is voor overheid, onderwijs en ondernemingen.’
    nieuws
    Algemeen management
    20 april 2018
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    De winnaar is bekend! Het is een boek waarvan wij als jury met recht zeggen: dit moet elke manager lezen. Na bijna een jaar vol lezen, beoordelen, discussiëren en keuzes maken zijn we er uit.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden