Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Leiderschap
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen...
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Internet en social media De nieuwe regels van social media
VOORDEEL - 67% korting
De nieuwe regels van social media
David Meerman Scott

David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing, social media en PR.

Meer over David Meerman Scott
David Meerman Scott: ‘Het gaat niet om de technologie, maar om de content’ Hans van der Klis 8 juli 2011 De bestseller van David Scott Meerman over de impact van sociale media op marketing en public relations is eindelijk in vertaling verschenen: De nieuwe regels van social media. ‘25 procent van de bedrijven verbiedt het gebruik van social media. Idioot! Elke manager die daarvoor verantwoordelijk is, zet zijn bedrijf op achterstand.’ Lees het volledige artikel
David Meerman Scott

De nieuwe regels van social media

Over klantcontact, blogs, sociale netwerken & viral marketing

Paperback Nederlands 2012 3e druk 9789089651082
11 stemmen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Laatste exemplaren! Op=Op!
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, donderdag in huis
29,99
9,95
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave
VOORDEEL - 67% korting

Samenvatting

Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een manier om hun klanten goedkoop en effectief te bereiken. En dat is goed voor consumenten: de online cultuur van integriteit en informatie zorgt voor transparantie in de markt en een betere kwaliteit van producten.

'De nieuwe regels van social media' biedt een toegankelijk overzicht van alle mogelijkheden om effectief en krachtig aan de slag te gaan, om de juiste mensen op het juiste tijdstip te bereiken tegen een fractie van de kosten van een traditionele marketingcampagne. Het boek is voorzien van de laatste trends op het gebied van Twitter, Facebook en YouTube. Daarnaast biedt het een stappenplan om de kracht van internet te gebruiken: direct communiceren met klanten, verkoop stimuleren en online zichtbaar zijn.

"Het internet gaat niet zozeer over de techniek, maar veel meer over mensen. David Meerman Scott gaat in zijn boek veel verder dan technologie alleen. Hij onderzoekt de verbindingen op het web voor zover gerelateerd aan mensen. Hij heeft daartoe een mooie set van regels neergezet waarmee je zelf het beste uit deze verbindingen kunt halen en met het grootste effect." - Jay Conrad Levinson, auteur van onder meer Guerilla Marketing

"Op de Boston University hebben we De nieuwe regels van social media voorgeschreven voor het college Nieuwe Media & PR. Het is een helder geschreven en zeer praktisch boek dat een bijdrage levert aan de professionalisering van het vak." - Stephen Quigley, Boston University

Trefwoorden

social media   internetmarketing   communicatie   marketing   contentmarketing   pr   bloggen   online communicatie   klantbenadering   digitale strategie   virale marketing   thought leadership   digitale netwerken   zoekmachinemarketing   digitale transformatie   contentrijke website   online zichtbaarheid   audio en video content   realtime marketing   nieuwsberichten   mobiele marketing   mediabenadering   directe communicatie   sociale netwerken   klantenwerving   online koopproces   online mediaroom   marketingplan   podcasting   digitale marketing  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789089651082
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:400
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:3
Verschijningsdatum:15-2-2012
Hoofdrubriek:Internet en social media
Jongbloed:ICT recht - Algemeen

Expertrecensies (2)

recensie
De nieuwe regels van social media
Ander Opmeer | 20 maart 2012
Het was een wonderlijke gewaarwording om het boek 'De Nieuwe Regels van Social Media' te lezen, als schrijvend redacteur van een journalistiek medium. Want ik leerde vooral veel over hoe het voorheen ging. Ik had geen idee dat PR en marketing als dusdanig gescheiden werelden kunnen functioneren. Wat dat betreft is de Engelse titel eigenlijk beter: 'The new rules of marketing and PR'. Want hadden social media wel óude regels dan?
Lees verder
recensie
Verlost van de oude media
Hans van der Klis | 6 juni 2011
Vier jaar na verschijning van de eerste editie van The New Rules of Marketing and PR en 250.000 exemplaren in 24 talen later, is nu ook een Nederlandse editie van de bestseller van de Amerikaanse marketingexpert David Meerman Scott verschenen, De nieuwe regels van social media.
Lees verder

Lezersrecensies

3.8 van de 5
11 stemmen
3
3
5
0
0
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Interviews en artikelen (1)

interview
David Meerman Scott: ‘Het gaat niet om de technologie, maar om de content’
Hans van der Klis 8 juli 2011 De bestseller van David Scott Meerman over de impact van sociale media op marketing en public relations is eindelijk in vertaling verschenen: De nieuwe regels van social media. ‘25 procent van de bedrijven verbiedt het gebruik van social media. Idioot! Elke manager die daarvoor verantwoordelijk is, zet zijn bedrijf op achterstand.’
Artikel lezen

Over David Meerman Scott

David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing, social media en PR. Eerder schreef hij World Wide Rave, Real-Time Marketing & PR en Marketing Lessons from the Grateful Dead. Lees zijn blog op www.WebInkNow.com of volg hem via twitter.com@dmscott.

Andere boeken door David Meerman Scott

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Voorwoord
Welkom bij de derde editie van De nieuwe regels
van social media
Inleiding

I: Hoe internet de regels van marketing en pr heeft veranderd
1. De oude regels van marketing en pr zijn niet langer effectief in de internetwereld
2. De nieuwe regels van marketing en pr
3. Uw klanten direct benaderen

II: Webgebaseerde communicatie om klanten direct te benaderen
4. Social media en uw doelgroepen
5. Blogs: hoe u miljoenen gelovigen kunt inzetten om uw verhaal te vertellen
6. Audio en video zetten aan tot actie
7. De nieuwe regels voor nieuwsberichten
8. Virale marketing: het web helpt het 'virus' te verspreiden onder een groot publiek
9. De contentrijke website
10. Marketing en PR in realtime

III: Actieplan met gebruik van de kracht van de nieuwe regels
11. Ontwikkel uw marketing- en pr-plan
12. Online thought leadership: geef uw organisatie de kwalificatie van een betrouwbare bron
13. Hoe schrijft u voor uw klanten?
14. Hoe webcontent het koopproces beïnvloedt
15. Mobiele marketing: uw klanten overal bereiken
16. Sociale netwerksites en marketing
17. Bereik uw klanten door te bloggen
18. Video en podcasting: de gemakkelijke manier
19. Gebruik nieuwsberichten om uw klanten direct aan te spreken
20. De online mediaroom: niet alleen voor de media
21. De nieuwe regels voor het benaderen van de media
22. Zoekmachine marketing
23. Maak het waar

Dankwoord
Over de auteur
Noten
Index

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Content Strategy for the Web
    Kristina Halvorson
    Content Strategy for the Web
    € 39,34
  • Accountability in communicatie
    Cathelijne Janssen
    Accountability in communicatie
    € 18,00
  • Professionele bedrijfscommunicatie
    Herman Frijlink
    Professionele bedrijfscommunicatie
    € 69,95
  • Basisboek Sales
    Robin van der Werf
    Basisboek Sales
    € 67,95
  • Marketingcommunicatie in 14 stappen
    Guy van Liemt
    Marketingcommunicatie in 14 stappen
    € 86,95
  • Praktisch sales- en accountmanagement
    Robin van der Werf
    Praktisch sales- en accountmanagement
    € 64,95

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De nieuwe regels van social media

        De nieuwe regels van social media
        David Meerman Scott
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        De nieuwe regels van social media

        Verwijder uw beoordeling