Lees verder


Al dertig jaar begeleidt Cees Harmsen professionals bij het vormgeven van een succesvolle loopbaan en een gelukkig privéleven. Nu deelt hij zijn kennis met zijn eigen generatiegenoten. Het resultaat is een allesomvattend boek over het vormgeven van een veelbelovend en ambitieus pensioen.
Cees is tevens auteur van zes eerdere boeken en meerdere prijswinnende artikelen op Managementsite.
Meer over Cees Harmsen
Present!
Dé 10 psychologische stijlen van personal branding
Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789052619293Samenvatting
Krijgt u die geweldige opdracht waar u geknipt voor bent? En de waardering die u verdient? In de netwerkeconomie wordt het steeds belangrijker om uzelf te laten zien. De traditionele baan verdwijnt; medewerkers worden netwerkprofessionals die zichzelf organiseren rond nieuwe opdrachten en projecten. Leuk en uitdagend? Zeker! Maar het vraagt wel om een nieuwe manier van uzelf presenteren.
'Present!' helpt u daarbij. In de netwerkeconomie gaat het niet om de vraag hoe goed je bent, maar om de vraag hoe goed anderen denken dat je bent. Personal branding is dé manier om jouw unieke kwaliteiten te belichten. Daarbij gaat het over het persoonlijke element dat jou als professional onderscheidend maakt. Je bent geen grijze muis, fantasieloze copycat of opgeblazen fake, maar een gedurfde versie van jezelf in een omgeving waarin je optimaal tot je recht komt. Met dit praktische doe-boek presenteer je jezelf in tien stappen als een authentieke personal brand. Dat doe je aan de hand van de tien p's van personal branding: purpose, passie, persoonlijkheid, potentieel, power, presteren, provoceren, positioneren, pitch en present.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Cees Harmsen
Inhoudsopgave
1. Purpose: waar sta ik voor?
2. Passie: waar ga ik voor?
3. Persoonlijkheid: wie ben ik?
4. Potentieel: waartoe ben ik in staat?
5. Power: hoe gebruik ik mijn denkkracht?
6. Presteren: hoe bereik ik wat ik wil?
7. Provoceren: wat ga ik veranderen?
8. Positioneren: welk beeld ga ik creëren?
9. Pitch: hoe overtuig ik mijn doelgroep?
10. Present: hoe pas ik toe wat ik weet?
PS
Literatuurlijst
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan