

Frederic De Meyer richtte in oktober 2011 het 'Institute for Future Insights' op, een organisatie die zich toelegt op het begrijpen van langetermijn trends en de impact ervan op ondernemingen en industrieën.
Meer over Frederic De MeyerDe impact van MEGATRENDS op uw business
Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789048612109Samenvatting
In dit baanbrekend werk geeft Frederic De Meyer via tal van voorbeelden weer hoe grote maatschappelijke tendensen soms een indirecte, onvermoede impact hebben op ondernemingen en sectoren.
Het boek geeft niet alleen concrete tips over hoe u deze trends binnen uw eigen onderneming kan analyseren, maar ook hoe u ze kan gebruiken om uw strategie aan te passen, ideeën voor innovatie op te doen, de uitdagingen van uw klanten beter in te schatten en daar met veel succes op in te spelen.
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Frederic De Meyer
Inhoudsopgave
1. Waarom megatrends belangrijk zijn
2. De gevolgen van megatrends
3. Hoe megatrends gebruiken in uw strategie?
4. Tot slot: 35 vragen voor de toekomst
Bronnen
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan