Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Verkopen met tegenwind

Paperback Nederlands 2011 5e druk 9789044615753
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Wat doe je als de telefoon niet meer uit zichzelf rinkelt en er toch verkocht moet blijven worden? Of als de toegezegde order niet binnenkomt terwijl iedereen erop rekent? Nu de economische tegenwind op volle kracht in ieders gezicht waait, wordt al snel duidelijk of iemand echt kan verkopen.

Frank van Leer beschrijft op een heldere manier hoe vanuit ogenschijnlijk kansloze posities weer nieuwe mogelijkheden gecreëerd kunnen worden. Hij laat zien hoe door prikkelende vragen te stellen aan de top van het bedrijfsleven talloze nieuwe initiatieven kunnen ontstaan, ondanks aanvankelijke tegenwerking.

Tegelijkertijd wordt op zo'n praktische manier uitgelegd welke stappen je moet nemen om op dit niveau te komen dat je de neiging krijgt om tijdens het lezen de telefoon te grijpen. 'Verkopen met tegenwind' is een boek dat zelfs de meest doorgewinterde verkoper inspireert om ervoor te zorgen dat zijn boodschap op een positieve manier achterblijft bij die mensen die besluiten nemen.

Specificaties

ISBN13:9789044615753
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Druk:5
Verschijningsdatum:5-4-2010
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (1)

recensie
Rasverkopers
Ben Kuiken | 13 oktober 2010
Verkopers hebben het moeilijk. Potentiële klanten stellen hun orders uit, maar de targets zijn nauwelijks naar beneden bijgesteld. Gelukkig is er voor hen nu het boek Verkopen met tegenwind van verkooptrainer Frank van Leer.
Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Over Frank van Leer

 Sinds Frank voor zichzelf is begonnen in 1999 heeft hij eigenhandig tienduizenden mensen getraind in het verbeteren van hun sales- en presentatie vaardigheden. Doordat hij met professionals in de meest brede zin van het woord samenwerkt (varierend van bankiers , software verkopers tot en met direceur eigenaren van handelsbedrijven in andere landen en culturen) kan hij moeiteloos nieuwe combinaties van presenties maken. Deze mix van heel conceptueel kunnen presenteren met street smart afsluit technieken klinkt vooral duidelijk door in zijn laatste boek Telling is not Selling.  De meest gehoorde feedback in zijn training is dat deelnemers vooral de voorbeelden uit juist die verschillende branches waarderen, en de meest tot de verbeelding sprekende en die het beste blijven hangen staan in dit boek. Frank is een veelzijdig mens; rasverkoper, podiumdier, inspirerende verhalen verteller en psycholoog  tegelijk.  Vloeiend in Duits en Engels blijft hij internationale klanten aantrekken.

Andere boeken door Frank van Leer

Inhoudsopgave

Woord vooraf
Inleiding. Crisis of niet, er moet verkocht worden!

1. Een snel begin is het halve werk
2. Elke business begint met een plan. En dan?
3. Hoe vertel ik het aan mijn vader?
4. De kortste weg naar het doel is geen rechte lijn, maar rechtlijnigheid!
5. Take a look at the safety card. . .
6. Het is niet wat je zegt maar hoe je het zegt
7. De missing link
8. En wat als ze het er nou niet mee eens zijn? Effectieve manieren om met
weerstand om te gaan
9. Netwerken: de eerste stap is de moeilijkste stap
10. Leads, hot leads en andere manieren om van niets tot iets te komen

Bijlagen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verkopen met tegenwind