
Lees verder
Koen Maegherman is directeur Product Management bij de Hongaarse K&H Bank, een dochterbedrijf van de KBC Groep.
Meer over Koen MaeghermanIn 'Marketing van diensten' worden de principes van dienstenmarketing op een heel toegankelijke manier stap voor stap behandeld. De belangrijkste ideeën, concepten en theorieën die nuttig zijn bij de marketing van diensten worden toegelicht en geïllustreerd aan de hand van verhelderende voorbeelden. Zo beseft de lezer van het boek dat hij als consument dagelijks de gevolgen draag van de keuzes die de vele dienstenbedrijven maken. Een aantal van die keuzes bepalen namelijk niet alleen 'wanneer' maar ook 'hoe' u als klant geholpen wordt.
Dit gebruiksvriendelijke handboek bevat marketing leerdoelstellingen, schema's, voorbeelden en toepassingen aan. De inhoud van het boek wordt gevisualiseerd in de bijna 200 presentatieslides op de bijgevoegde cd-rom, een ideale ondersteuning.
Het boek wil de actieve dienstenmarketeer helpen door duidelijk te maken welke theoretische concepten zijn beleidskeuzes bepalen en wat die keuzes impliceren voor de klant en het bedrijf. Wie zichzelf als dienstenmarketeer wil testen, wordt aan het einde geholpen met een doe-het-zelf scorecard.