Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , , , e.a.

Marketing Communications

A European Perspective

Paperback Engels 2025 8e druk 9781292737225
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Explore the strategies and practices of marketing communications in a European context

Marketing Communications: A European Perspective, 8th Edition, by De Pelsmacker, Geuens, Van den Bergh and Roose offers a comprehensive overview of the cornerstones, techniques and applications of marketing communications in a European context. Striking a balance between scientific and communication practitioners' point of views, the textbook provides updated coverage of all instruments of the online and offline communications mix with numerous research and business insights vignettes from various countries, industries and markets that help you understand the concepts, frameworks, and mechanism better.

The book is suitable for both undergraduate and postgraduate students of marketing communications. It can also be used by marketing communications professionals who want an overview of the whole field.

Highlights of the new edition:
- In-depth coverage of new fields in marketing communications, such as branding, online advertising, media planning, brand activation and ethics.
- New chapter on online advertising and media planning, which reflects the recent developments in this fast-growing area.
- New and updated case studies including start-ups like Brauzz and Edgard & Cooper, and large international brands such as Lego and Delhaize.
- Updated content on integrated marketing communications, social media advertising, cross-cultural advertising, sustainability communication and DE&I communication.
-Extended discussion on the application of Artificial Intelligence (AI) in marketing communications.

Specificaties

ISBN13:9781292737225
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:560
Druk:8
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Patrick de Pelsmacker

Patrick De Pelsmacker is professor Marketing aan de Universiteit van Antwerpen. Hij is ook parttime professor Marketing aan de Universiteit van Gent en Decaan van de Universiteit Antwerpen Management School. De Pelsmacker heeft uitgebreide ervaring in het doceren van Marketing, consumentengedrag, marktonderzoek en marketingcommunicatie. Zijn onderzoek richt zich op de effecten van reclame en op consumentengedrag.

Andere boeken door Patrick de Pelsmacker

Over Maggie Geuens

Maggie Geuens is professor Marketing aan de Universiteit Gent en op de Vlerick Leuven Gent Management School. Zij heeft uitgebreide ervaring in het doceren van het verband tussen reclame en de effecten daarvan op het gedrag van consumenten. De focus van haar onderzoek zijn consumentengedrag, merk- en reclame effecten. Geuens is ook co-auteur van het boek Marketingmanagement.

Andere boeken door Maggie Geuens

Over Stephen Robbins

Stephen P. Robbins is een van de belangrijkste managementauteurs ter wereld en is emeritus hoogleraar aan de San Diego State University. Zijn onderzoek spitst zich toe op de thema's conflict en macht binnen organisaties en op de ontwikkelingen van effectieve interpersoonlijke vaardigheden.

Andere boeken door Stephen Robbins

Over Joeri van den Bergh

Joeri van den Bergh is mede-oprichter en managing partner van InSites, een onderzoeks- en consultancybureau gericht op Internet. Hij heeft gedoceerd in verschillende marketingprogramma's en is regelmatig betrokken bij in-company trainingen en consultancy. Hij is een veelgevraagd spreker op congressen over de hele wereld over communicatie, merken en jongerenmarketing. In zijn vrije tijd is hij bestuurslid van de Ancienne Belgique.

Andere boeken door Joeri van den Bergh

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Communications