Lees verder
Franchise Organizations
Gebonden Engels 1998 9780875848327Samenvatting
Franchise organisaties zijn al jaren aan een enorme opmars bezig en geschat wordt dat rond het jaar 2000 de helft van alle winkelverkopen verloopt via franchises. Vreemd genoeg is er niet veel literatuur over franchises en bestaan er veel misverstanden over deze organisatievorm. In 'Franchise Organizations' geeft Jeffrey Bradach een uitvoering analyse van de succes- en faalfactoren van franchiseondernemingen. Hij biedt een raamwerk dat franchises in staat stelt optimaal gebruik te maken van hun sterkste punten.
Trefwoorden
franchise strategie plurale organisatievormen ondernemerschap uniformiteit fastfood organisatiegroei organisatie concurrentie moeder-dochterrelatie management franchisenemer franchisegever bedrijfsvoering marktexpansie merkimago kruisbestuiving kapitaalinvesteringen handelsmerken strategisch management kwaliteitscontrole organisatieflexibiliteit organisatiestructuur royalty's toegevoegde waarde vastgoedontwikkeling
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan