Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

The Retail Value Chain

How to gain competitive advantage through Efficient Consumer Response (ECR) strategies

Gebonden Engels 2009 1e druk 9780749454562
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen

Samenvatting

'The Retail Value Chain' analyseert de veranderingen in de retailindustrie en bekijkt de strategische opties die nog openstaan voor bedrijven. Besproken onderwerpen zijn onder meer retailstructuren, efficiënte reactie op de consument, vennootschappen in retailketens, het reguleren van de vraag, de tendensen binnen de IT, loyaliteitsprogramma's en het delen van klanteninformatie.

Specificaties

ISBN13:9780749454562
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:369
Uitgever:Kogan Page
Druk:1

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Foreword

Acknowledgments

Introduction

1. Change drivers in the retail value chain
2. Retail formats
3. Collaboration in the retail value chain
4. Demand management
5. Store operations
6. Information technology trends in the retail value chain
7. Loyalty programmes and shopper information sharing
8. The future

References

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Retail Value Chain