,

Why Women Mean Business

Paperback Engels 2009 1e druk 9780470749500
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Dit boek biedt een integrale kijk op de rol en positie van vrouwen in het bedrijfsleven. Integraal omdat de vrouw niet alleen als werknemer, maar ook als klant, doelgroep en leider aan de orde komt. Door deze kijk komen de auteurs tot conclusies over onderwerpen als de salarisverschillen tussen man en vrouw, de slechte vertegenwoordiging in de top en over het feit dat vrouwelijke consumenten steeds moeilijker te bereiken zijn.

Specificaties

ISBN13:9780470749500
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:372
Druk:1
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Foreword

1. Womenomics
2. Most of the talent
3. Much of the market
4. Becoming bilingual, what companies can do
5. Seven steps to successful implementation
6. Culture counts, what countries can do
7. Figuring out females
8. Tomorrow's talent trends... today, 'women friendly' means 'people friendly'
9. Conclusion, from better businesses to a better world?

References
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Why Women Mean Business