

Trade-Off
Why Some Things Catch On and Others Don't
Gebonden Engels 2009 1e druk 9780385525947Samenvatting
Uit onderzoek blijkt dat consumenten kiezen tussen producten waar ze van houden (kwaliteit) en producten die ze als gemakkelijk ervaren (gemak). Neem bijvoorbeeld de keuze tussen een concertkaart en een mp3-download van dezelfde artiest. De concertkaart heeft een hoge kwaliteitsfactor, en de download een hoge gemaksfactor. Dit boek gaat over de spanning die bestaat tussen deze consumentenbelangen en laat zien dat producten die een heldere keuze maken het beter doen dan de concurrentie.
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan