Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands128 blz.9789001738174
1e druk
23-10-2020
Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak. Meer
paperbackEngels160 blz.9780141016405
1e druk
27-1-2005
Wat hebben Apple, Starbucks, Dyson en Pret a Manger gemeen? Hoe kunnen zij zo spectaculair groeien, terwijl anderen achterblijven? Meer
e-bookNederlands231 blz.9789401408332
3e druk
19-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
Converseren met consumenten staat in dit boek centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten zijn noodzakelijk talenten om een Conversation Manager te worden. Meer
paperbackNederlands140 blz.9789462201415
1e druk
26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789089653048
2e druk
5-12-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. Meer
e-bookNederlands321 blz.9789401417068
1e druk
28-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
Steven Van Belleghem laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering. Meer
gebondenEngels222 blz.9780230285095
1e druk
7-12-2015
In 'The Superpromoter' Rijn Vogelaar explains how any organization can become more successful by marshalling their superpromoters. Meer
34% KORTING
paperbackNederlands132 blz.9789492272133
2e druk
31-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ‘aanraakt’. Meer
e-bookNederlands143 blz.9789462200265
1e druk
26-2-2013
andere uitgaves beschikbaar
Goed naar uw klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Meer
paperbackNederlands222 blz.9789491560941
1e druk
3-9-2015
Een merk is betekenisvol als het extern relevant is en intern inspireert. Archetypen helpen om de drijfveren en aspiraties van jouw doelgroep en organisatie te doorgronden. Meer