Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands548 blz.9789001593438
7e druk
In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
75% KORTING
gebondenNederlands490 blz.9789001035112
9e druk
2-6-2025
In Retailmarketing staat centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht, in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
paperbackNederlands194 blz.9789082232431
1e druk
1-6-2023
Dit boek is bedoeld om de kennis over Formule Management te vergroten en een hulp te zijn bij het ontwikkelen en beheren van winkelformules. Meer
22% KORTING
paperbackNederlands280 blz.9789044656725
1e druk
21-10-2024
Alles moet weg! schildert de lotgevallen van 25 winkelketens die opkwamen, de consumenten betoverden met een gouden formule en inmiddels weer ter ziele zijn gegaan. Meer
gebondenNederlands144 blz.9789069466675
1e druk
5-4-2006
De tien paradoxen zijn in heldere en toegankelijke taal beschreven en zijn los van elkaar te lezen, zodat de lezer naar eigen inzicht door het boek kan 'zappen'. Meer
paperbackNederlands316 blz.9789001025076
7e druk
6-3-2025
Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789058758941
2e druk
De essentie van marketing is niet langer de ruil van producten of diensten bevorderen. Tegenwoordig spelen consumentenbehoeften een veel grotere rol. Meer
gebondenNederlands184 blz.9789491183034
1e druk
18-11-2019
Het boek 'Ondernemen zit me in het bloed' geeft het levensverhaal weer van Ton ten Have, telg uit een ondernemersfamilie. Meer