Filteren
Trefwoord
12 resultaten
paperbackNederlands223 blz.9789047007746
1e druk
19-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
We delen niet alleen meer onze foto’s, video’s en verhalen, maar ook onze auto’s, huizen, spullen, ons eten, onze energie, onze kennis en ons kapitaal. Meer
paperbackNederlands312 blz.9789045049199
1e druk
23-10-2023
Ons economisch denken over consumptie en winst dateert uit de negentiende en twintigste eeuw en voldoet niet meer voor de huidige tijd. Meer
e-bookNederlands264 blz.9789024434909
1e druk
28-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
'Bouw een succesvolle online marktplaats' is hét boek over marketplaces geschreven door ondernemers die alle valkuilen hebben gezien en echte successen hebben
geproefd. Meer
paperbackNederlands264 blz.9789024434893
1e druk
29-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
Bouw een succesvolle online marktplaats is hét boek over marketplaces geschreven door ondernemers die alle valkuilen hebben gezien en echte successen hebben geproefd. Meer
paperbackEngels512 blz.9789462129542
1e druk
28-6-2024
andere uitgaves beschikbaar
This study explores the rights of consumers amid the mobility transition from ownership to usership within the circular economy. Meer
e-bookNederlands328 blz.9789462760790
1e druk
8-10-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Zakendoen in de nieuwe economie - Internationale editie' is de vernieuwde versie van het boek dat in 2014 werd gekozen tot Managementboek van het Jaar. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789460030451
1e druk
4-5-2015
Over Donald Trump heeft iedereen een pittige mening. Je bent een fanate tegenstander ('Hij is gestoord en gevaarlijk') of trouwe fan ('Hij is gehaaid en geniaal'). Meer
paperbackNederlands452 blz.9789081693516
1e druk
16-1-2015
Ben jij een wereldmens?
Society 3.0 is een hoopvol lees- en doeboek voor iedereen die zich realiseert dat onze huidige samenleving toe is aan een nieuw waardesysteem. Meer
gebondenEngels288 blz.9781119433743
16-6-2017
A blueprint for reinventing the core of your business Value in the next phase of the digital era will go to those companies that don't just try digital but also scale it. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789401450850
1e druk
29-5-2018
'We, Myself & A.I.' is gecomponeerd voor mensen die zowel in markten als in de bredere samenleving geacht worden beslissing te nemen dan wel te faciliteren. Meer
e-bookNederlands298 blz.9789460943669
1e druk
25-11-2019
Dit zijn de preadviezen voor het jaarlijkse congres van de Vereniging voor de vergelijkende studie van het recht van België en Nederland. Meer
paperbackEngels230 blz.9789401460224
1e druk
29-1-2019
andere uitgaves beschikbaar
This deliberately provocative book by Thierry Geerts is a strong plea to overcome our fears and embrace the digital revolution that we are witnessing today. Meer