Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands144 blz.9789089656445
2e druk
15-8-2022
In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Volledig geactualiseerde versie! Meer
paperbackNederlands152 blz.9789090365336
1e druk
23-12-2022
Overal om ons heen zien we activaties en promotionele producten. Logisch, want het zijn zeer effectieve marketingmiddelen. Martin de Winter laat in dit handboek de marktingkracht zien van activaties en promotionele producten. Meer
36% KORTING
paperbackNederlands168 blz.9789052618258
1e druk
31-8-2010
'De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen', aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Meer
ingenaaidNederlands224 blz.9789083271408
1e druk
30-9-2022
In dit boek belicht Irene, ook wel MarketingMadame genoemd, door middel van theorie en praktijkvoorbeelden het onderwerp klantretentie van verschillende kanten. Meer
33% KORTING
paperbackNederlands230 blz.9789463185172
1e druk
3-4-2017
Dit boek biedt de lezer een handvat hoe fraude voorkomen kan worden. Hiertoe wordt ingegaan op de overwegingen van de fraudeur. Meer
paperbackNederlands180 blz.9789081223355
2e druk
21-7-2016
'Het Netwerk Boek' is geschreven voor professionals, ondernemers, verkopers, accountmanagers en overheidsmanagers. Meer
paperbackNederlands75 blz.9789013076318
1e druk
29-1-2011
'Intercultureel communiceren' biedt een handzaam overzicht van al die zaken die spelen bij professioneel contact met andere culturen.
Recent onderzoek toont steeds vaker aan dat er geen one-size-fitsall oplossing bestaat voor internationale communicatie. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789052618333
1e druk
28-5-2011
andere uitgaves beschikbaar
Meer dan 100 etiquetteadviezen en -regels in een verfrissend handboek waarmee u elk intermenselijk zakelijk en ethisch dilemma kunt aanpakken. Hoe gaat u met elkaar om en hoe maakt u een goede indruk? Meer