Filteren
Trefwoord
8 resultaten
e-bookNederlands208 blz.9789492493897
2e druk
20-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. Meer
paperbackNederlands376 blz.9789492493484
1e druk
14-3-2019
andere uitgaves beschikbaar
'Foutje, bedankt', 'Goeiemoggel', 'Wij van WC-eend', 'Even Apeldoorn bellen', 'Ik heb nog zo gezegd geen bommetje!' of 'Niet omdat het moet, maar omdat het kan'. Meer
37% KORTING
paperbackNederlands208 blz.9789492493941
2e druk
20-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. Meer
e-bookNederlands376 blz.9789492493491
1e druk
1-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
'Foutje, bedankt', 'Goeiemoggel', 'Wij van WC-eend', 'Even Apeldoorn bellen', 'Ik heb nog zo gezegd geen bommetje!' of 'Niet omdat het moet, maar omdat het kan'. Meer
paperbackNederlands492 blz.9789090377407
1e druk
12-12-2023
Het boek 'Dutch Ad Men' gaat over die periode. Over de pioniers in de reclame, over mannen en vrouwen, die het reclamevak verder ontwikkeld hebben en over de creatieve hoogtij in de laatste decennia van de vorige eeuw. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789000392544
1e druk
11-6-2024
Historicus Wilbert Schreurs en filosoof en journalist Doortje Smithuijsen onderzoeken het spanningsveld rond de maatschappelijke rol en de invloed van reclame. Meer
gebondenEngels292 blz.9780470119860
1e druk
De marketing staat voor ernstige veranderingen, zoals het verlies van de massa-klant, het terugvallen van televisiereclame en de grotere rol van online-reclame. Meer
gebondenEngels290 blz.9781400064281
1e druk
Of u nu een CEO of een fulltime huismoeder bent, u heeft ideeën waar u iets mee wilt doen: een nieuw product op de markt, een strategie die u aan uw baas wilt verkopen, waarden die u uw kinderen wilt inpeperen. Meer