Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
8 resultaten
Alle producten
e-bookNederlands208 blz.9789492493897 2e druk 20-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes.  Meer
24,50
Direct te downloaden
paperbackNederlands376 blz.9789492493484 1e druk 14-3-2019
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1537
Top 100 35 dagen in de top 100
'Foutje, bedankt', 'Goeiemoggel', 'Wij van WC-eend', 'Even Apeldoorn bellen', 'Ik heb nog zo gezegd geen bommetje!' of 'Niet omdat het moet, maar omdat het kan'.  Meer
24,95
15,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
37% KORTING
paperbackNederlands208 blz.9789492493941 2e druk 20-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #521
Top 100 36 dagen in de top 100
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes.  Meer
37,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
e-bookNederlands376 blz.9789492493491 1e druk 1-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
'Foutje, bedankt', 'Goeiemoggel', 'Wij van WC-eend', 'Even Apeldoorn bellen', 'Ik heb nog zo gezegd geen bommetje!' of 'Niet omdat het moet, maar omdat het kan'.  Meer
20,-
Direct te downloaden
paperbackNederlands492 blz.9789090377407 1e druk 12-12-2023
Verkooppositie Positie #5246
Top 100 1 dagen in de top 100
Het boek 'Dutch Ad Men' gaat over die periode. Over de pioniers in de reclame, over mannen en vrouwen, die het reclamevak verder ontwikkeld hebben en over de creatieve hoogtij in de laatste decennia van de vorige eeuw.  Meer
34,95
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands224 blz.9789000392544 1e druk 11-6-2024
Historicus Wilbert Schreurs en filosoof en journalist Doortje Smithuijsen onderzoeken het spanningsveld rond de maatschappelijke rol en de invloed van reclame.  Meer
24,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenEngels292 blz.9780470119860 1e druk
De marketing staat voor ernstige veranderingen, zoals het verlies van de massa-klant, het terugvallen van televisiereclame en de grotere rol van online-reclame.  Meer
33,44
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels290 blz.9781400064281 1e druk
Of u nu een CEO of een fulltime huismoeder bent, u heeft ideeën waar u iets mee wilt doen: een nieuw product op de markt, een strategie die u aan uw baas wilt verkopen, waarden die u uw kinderen wilt inpeperen.  Meer
41,17
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale