Filteren
Trefwoord
21 resultaten
paperbackNederlands348 blz.9789001821180
2e druk
13-6-2013
Dit boek biedt een uitwerking van de meest gebruikte prestatie-indicatoren, die inzicht bieden in de prestaties van de belangrijkste bedrijfsprocessen in de organisatie. Meer
paperbackNederlands233 blz.9789013123753
1e druk
29-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
'Weten hoe het werk werkt' laat zien dat een fundamentele verandering van een (dienstverlenende) organisatie mogelijk is. Meer
paperbackNederlands380 blz.9789001034399
2e druk
24-4-2025
De opkomst van social media heeft de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen, kopen en evalueren veranderd. Meer
gebondenEngels324 blz.9781591391340
1e druk
In dit nieuwe boek ontwikkelen Kaplan en Norton een nieuw instrument: de Strategy Map. Deze maakt het mogelijk om heldere en precieze verbanden te leggen tussen de ongrijpbare (zachte) factoren in een organisatie en het proces van waardecreatie. Meer
e-bookNederlands233 blz.9789462760059
1e druk
29-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
'Weten hoe het werk werkt' laat zien dat een fundamentele verandering van een (dienstverlenende) organisatie mogelijk is. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789047014843
1e druk
3-6-2021
In 'Op koers op karakter' legt ondernemend adviseur Sylvia Vrugt uit hoe het kan dat zelfs wanneer organisaties kiezen wat ze gaan aanpakken, het effect van alle verbeterinspanningen in de praktijk regelmatig tegenvalt. Meer
61% KORTING
paperbackNederlands191 blz.9789043037709
4e druk
8-6-2020
De Scorecard 4.0 reikt een methode aan waarmee je de online operatie inzichtelijk maakt en online doelstellingen kunt definiëren. Meer
paperbackNederlands102 blz.9789464370614
1e druk
27-9-2021
Zonder managementtaal en theoretische modellen maar juist met persoonlijke verhalen vol humor en energie weet de auteur de lezer te boeien, te enthousiasmeren en aan te zetten tot actie. Meer
46% KORTING
gebondenEngels220 blz.9780787976392
1e druk
Lencioni illustreert de principes om cliëntloyaliteit te inspireren met behulp van een bedrijfsmythe. Hij verklaart de theorie diepgaand en introduceert concrete stappen om deze in te zetten in een organisatie. Meer
paperbackEngels384 blz.9789401803656
1e druk
30-10-2018
andere uitgaves beschikbaar
The EXIN Information Security Management (based on ISO/IEC 27001) certification program consist out of three Modules: Foundation, Professional and Expert. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789463712408
1e druk
18-8-2022
Narratieve verantwoording geniet in de discussie over kwaliteit van zorg een steeds bredere belangstelling. Verhalen spreken meer tot de verbeelding dan cijfers. Meer
paperbackNederlands104 blz.9789026731532
5-6-2013
Uit onderzoek is gebleken dat in 40 procent van de gevallen een functionaris vanuit financiën/automatisering (dikwijls de controller) verantwoordelijk is voor het begeleiden van selectie en implementatie van een ERP-applicatie. Meer
63% KORTING
paperbackNederlands200 blz.9789085602057
1e druk
1-2-2023
Voor het voeren van gesprekken met cliënten is een goede communicatie van groot belang. Als hulpverlener weet je dat een veilige relatie, gelijkwaardig contact maken vanuit een open belangstellende houding een basisvoorwaarde is. Meer
paperbackNederlands96 blz.9789024408092
1e druk
10-3-2017
Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Meer
gebondenEngels233 blz.9780071849715
1e druk
1-9-2015
The most successful salespeople understand that they are fundamentally storytellers. The reality is that to succeed in sales, you need to master the art of customer conversation. Meer
paperbackNederlands137 blz.9789462201347
1e druk
1-12-2014
Dit is het eerste boek dat is verschenen in de serie 'Professionals en hun praktijk'. Dit boek laat zien waar het bij acquisitie om draait, wat een professional in huis moet hebben om daarin succesvol te zijn en hoe professionals acquisitie het beste kunnen organiseren. Meer
54% KORTING
gebondenEngels234 blz.9781118943007
1e druk
29-9-2014
‘UnSelling’ is over alles behalve verkopen. De focus ligt meestal op de individuele kooptransactie terwijl de rest van onze zakelijke acties op het tweede plan komen. Meer
paperbackNederlands212 blz.9789462157651
4e druk
3-3-2022
De ware HR-professional weet dat goede managementinformatie noodzaak is, essentieel als je het vak serieus neemt. Dit boek maakt deze kant van het vakgebied toegankelijk. Meer
paperbackNederlands163 blz.9789491560521
1e druk
11-1-2018
Dit boek laat zien hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn. En hoe organisaties doelgericht en doelbewust kunnen bouwen aan hun identiteit. Meer
gebondenEngels240 blz.9781787421929
2e druk
28-5-2020
This practical second edition will cover the various aspects of international gas pricing disputes. Meer