Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Toon meer

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
97 resultaten
Alle producten
gebondenNederlands224 blz.9789082542240 1e druk 23-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de ‘Day After Tomorrow’ je bedrijf te blijven optimaliseren.  Meer
29,99
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenNederlands274 blz.9789492873064 2e druk 19-4-2022
Een pandemie, wereldwijde digitale disruptie en een grondstoffenrace hebben het winkellandschap danig hertekend.  Meer
29,99
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackEngels180 blz.9789464910308 1e druk 19-9-2023
'The Good, The Bad, and The Emoji: Mastering the Art of Review Data' delves into the fascinating world of review data, exploring its evolution from word-of-mouth to sophisticated online platforms, and its far-reaching impact on businesses, consumers, and industries.  Meer
20,50
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands246 blz.9789059317970 1e druk
Twintig experts beschrijven hoe aanbieders verdienen aan uw profielen en hoe zij met knoppen, beelden en zinnen uw klikgedrag sturen.  Meer
28,-
9,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
65% KORTING
paperbackNederlands308 blz.9789001078485 2e druk 4-4-2023
Verkooppositie Positie #5431
Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie.  Meer
51,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands260 blz.9789401805940 6e druk 21-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #243
Evergreen 3695 dagen in de top 100
De inhoud van dit boek is afgestemd op PRINCE2® 6de Editie. Dat wil zeggen dat de beschrijving van de processen en thema’s is gebaseerd op deze methode, alsmede de terminologie.  Meer
40,28
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
paperbackNederlands192 blz.9789047005452 1e druk 22-1-2013
Maurits Kaptein ontwikkelde op basis van psychologie en technologie een manier om ook online bezoekers individueel te beïnvloeden door rekening te houden met hun persoonlijke voorkeuren, dankzij zogenaamde beïnvloedingsprofielen.  Meer
24,99
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
gebondenEngels255 blz.9780684856360 1e druk
Door zich uitsluitend te richten op mensen die geïnteresseerd zijn in de producten en diensten van de onderneming en die ook hebben aangegeven hierover geïnformeerd te willen worden kan de effectiviteit van de marketinginspanningen enorm worden vergroot.  Meer
40,51
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
e-bookNederlands142 blz.9789492221438 1e druk 11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk.  Meer
10,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands452 blz.9789024400584 3e druk 1-9-2021
Handboek Marketing 4.0 laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.  Meer
41,50
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
ingenaaidEngels9781118733899 15-9-2014
Dit boek bevat een strategische routekaart voor leidinggevenden die de chaos willen uitwissen en willen beginnen het competitieve voordeel en groei die te bereiken is met big data.  Meer
33,44
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels208 blz.9781119668510 1e druk 20-4-2021
In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world.  Meer
34,86
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands100 blz.9789462760004 1e druk 1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight.  Meer
28,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
e-bookNederlands230 blz.9789087539924 1e druk 16-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
De inhoud van dit boek is afgestemd op PRINCE2 Edition 2009. Er wordt een uitgebreid overzicht gegeven van de verschillen tussen de versie 2005 en de nieuwe versie 2009.  Meer
35,92
Direct te downloaden
gebondenNederlands274 blz.9789401495455 1e druk 4-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1636
Top 100 79 dagen in de top 100
De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant.  Meer
34,99
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands350 blz.9789001893125 1e druk 18-6-2020
Verkooppositie Positie #2939
Top 100 99 dagen in de top 100
Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren.  Meer
33,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands224 blz.9789082542288 1e druk 28-5-2018
andere uitgaves beschikbaar
Technologie blijft de wereld continu transformeren. Om te blijven evolueren, moet je je als manager laten inspireren door de wereld.  Meer
29,99
9,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
67% KORTING
paperbackNederlands384 blz.9789024451753 1e druk 23-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #16
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Dit boek is een masterclass en toolbox ineen. Je wordt getraind in een praktische, toegankelijke methode en leert welke principes en mechanismes je kunt inzetten om gewenst gedrag te stimuleren.  Meer
39,90
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
e-bookNederlands172 blz.9789047016663 1e druk 31-5-2023
andere uitgaves beschikbaar
Online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten, die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te laten kopen, schrijft Chantal Schinkels in Het koopinfuus.  Meer
14,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands320 blz.9789463563178 1e druk 29-9-2023
Verkooppositie Positie #4226
Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen.  Meer
39,99
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale