Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackEngels180 blz.9789464910308
1e druk
19-9-2023
'The Good, The Bad, and The Emoji: Mastering the Art of Review Data' delves into the fascinating world of review data, exploring its evolution from word-of-mouth to sophisticated online platforms, and its far-reaching impact on businesses, consumers, and industries. Meer
paperbackNederlands232 blz.9789013110159
1e druk
24-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid. Meer
gebondenNederlands128 blz.9789089657183
1e druk
11-3-2024
andere uitgaves beschikbaar
Zet ambassadeurs in om ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen. Juist in dit digitale tijdperk heeft een goede mond-tot-mond strategie zin! Meer
paperbackEngels224 blz.9781422161982
1e druk
In 'Groundswell' laten twee top analisten van Forrester Research zien hoe u de kracht van klantcontact in uw voordeel kunt laten werken. Meer
59% KORTING
paperbackNederlands160 blz.9789024428809
1e druk
20-2-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit is een boek over hospitality. Geen gewone hospitality, maar gastvrijheid gecombineerd met meer aandacht, meer verrassingen, en met een bredere glimlach. Meer
gebondenNederlands368 blz.9789013165753
1e druk
16-12-2021
'Digitalisering en conflictoplossing' behandelt de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van digitalisering en conflictoplossing. Meer