Filteren
Trefwoord
110 resultaten
paperbackNederlands112 blz.9789013015485
1e druk
4-1-2012
Het begrip 'Shared Service Centers' heeft in korte tijd grote bekendheid gekregen. Met name de laatste jaren zijn 'Shared Service Centers' in Nederland als belangrijk middel tot kostenreductie, sterk in opkomst. Meer
paperbackNederlands236 blz.9789052617688
1e druk
2-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Uw organisatie heeft alle systemen, structuren en competenties in huis, maar toch behaalt u niet het maximale resultaat. Hoe kunt u dit veranderen? Met 'Performance behaviour' heeft u de oplossing in handen. Meer
paperbackNederlands158 blz.9789461265333
2e druk
22-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
In 'Het geheim van groeikracht' onthult voormalig McDonald's-topman en ondernemer René Savelberg de geheime formule van groeiende ondernemingen. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789043040808
2e druk
3-6-2022
Henry Mintzberg beschrijft in dit boek welke organisatiestructuren ten grondslag liggen aan een effectieve organisatie. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789461265395
2e druk
22-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
In 'Het geheim van groeikracht' onthult voormalig McDonald's-topman en ondernemer René Savelberg de geheime formule van groeiende ondernemingen. Meer
paperbackNederlands148 blz.9789024434534
1e druk
18-3-2021
Toyota staat bekend als één van de meest succesvolle autoproducenten ter wereld. De Lean productiewijze wordt door menig producent gekopieerd om zo de effectiviteit en efficiëntie van Toyota te evenaren. Meer
gebondenNederlands236 blz.9789491710285
1e druk
9-2-2023
USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet. Meer
e-bookNederlands4 blz.9789089590749
1e druk
15-3-2011
andere uitgaves beschikbaar
Frederick Winslow Taylor is de grondlegger van 'Scientific Management'. Al lange tijd is zijn boek uit 1911 een bron van inspiratie voor leidinggevenden en studenten van managementtechnieken, die tot doel hebben de productie te verhogen. Meer
paperbackNederlands357 blz.9789026725852
1e druk
2-9-2016
Dit boek is het vervolg op het bekende boek 'Kaizen'. 'Gemba kaizen' biedt dan ook niet nog meer theoretische kennis, maar een eenvoudig referentiekader voor probleemoplossing. Meer
e-bookNederlands236 blz.9789052618142
1e druk
7-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
Uw organisatie heeft alle systemen, structuren en competenties in huis, maar toch behaalt u niet het maximale resultaat. Hoe kunt u dit veranderen? Met 'Performance behaviour' heeft u de oplossing in handen. Meer
gebondenNederlands288 blz.9789047710974
1e druk
17-12-2018
Alles wordt tegenwoordig gemanaged - het bedrijfsleven, het onderwijs, de zorg, de rechtsspraak, de natuur - waardoor er veel kapot wordt gemaakt. Hoe heeft het zo ver kunnen komen? Meer
paperbackNederlands272 blz.9789400506978
1e druk
21-9-2017
Todd Rose laat zien hoe we door ons te richten op individuele bevindingen in plaats van op groepsresultaten of gemiddelden weer kunnen kijken naar ieders ware talent. Meer
e-bookNederlands240 blz.9789052619552
1e druk
6-3-2013
andere uitgaves beschikbaar
Met het boek 'de grote zeezeiler' in uw hoofd, kunt u ook nog lang geen zee overzeilen als u niet eerst flink wat stevige tochten hebt gemaakt. Zo is het ook met veranderinstrumenten. Meer
e-bookNederlands264 blz.9789462201064
1e druk
26-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is bedoeld voor iedere organisatie waarvoor doelmatigheid en doeltreffendheid van belang is: voor zowel productiebedrijven als dienstverlenende organisaties. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789024438006
3e druk
3-3-2021
Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities. Meer
paperbackEngels117 blz.9780984184347
1e druk
17-5-2013
Door het volgen van een intuïtieve, stap-voor-stap aanpak daalt de doorlooptijd van de werkzaamheden drastisch met als eindresultaat een bedrijf dat haar kantoor gebruikt als hefboom voor groei. Meer
21% KORTING
paperbackNederlands180 blz.9789492990198
1e druk
13-6-2019
De Gouden Weken, de eerste weken van het schooljaar, zijn bij uitstek geschikt om te werken aan een goede groepsvorming. Meer
e-bookEngels172 blz.9789401800570
2e druk
21-11-2013
'ISO/IEC 20000-1:2011' is een Quick Reference over ISO 20000, speciaal geschreven voor de praktijk. Meer
paperbackNederlands104 blz.9789013050202
2e druk
15-11-2007
Veel managers weten onvoldoende over hun processen en hoe deze kunnen worden verbeterd, vereenvoudigd of zelfs geëlimineerd. Al dan niet gedwongen door de omstandigheden wordt steeds meer duidelijk dat in eerste instantie een heldere kijk op de processen van de organisatie noodzakelijk is om te kunnen bepalen welke stappen wel of geen toegevoegde waarde (meer) hebben en hoe het proces optimaler vorm te geven is. Meer
paperbackEngels226 blz.9789087530815
1e druk
22-10-2019
Dit boek bekijkt de standaard ISO/IEC 20000 en de reikwijdte ervan, evenals de basis voor het concept kwaliteitsmanagement systeem. De basisprocessen worden uiteen gezet en de functies binnen IT service management. Meer