Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands243 blz.9789401492713
1e druk
29-1-2025
Het medialandschap is in volle beweging: technologiereuzen zoals YouTube, TikTok of Netflix worden in toenemende mate de poortwachters die onze media- en entertainmentcontent bepalen. Meer
paperbackNederlands492 blz.9789090377407
1e druk
12-12-2023
Het boek 'Dutch Ad Men' gaat over die periode. Over de pioniers in de reclame, over mannen en vrouwen, die het reclamevak verder ontwikkeld hebben en over de creatieve hoogtij in de laatste decennia van de vorige eeuw. Meer
paperbackNederlands427 blz.9789001298746
7e druk
22-4-2022
Communicatie Handboek maakt voor studenten en professionals helder op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Meer
paperbackNederlands204 blz.9789089538109
1e druk
28-4-2016
Media doen er nog altijd toe. Bij plotselinge gebeurtenissen, bij een aanslag of crash. Of bij nieuws dat iedereen aangaat, zoals publicaties over sjoemelsoftware in de autobranche. Meer