Filteren
Trefwoord
17 resultaten
paperbackNederlands384 blz.9789044654141
1e druk
26-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
Christian Van Thillo is de grootste mediaondernemer van de Lage Landen, maar ook een mysterie. De geheimzinnige Belg is eigenaar van de Volkskrant, AD, Het Parool, Trouw, NU. Meer
e-bookNederlands467 blz.9789044654158
1e druk
26-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
Christian Van Thillo is de grootste mediaondernemer van de Lage Landen, maar ook een mysterie. De geheimzinnige Belg is eigenaar van de Volkskrant, AD, Het Parool, Trouw, NU. Meer
paperbackNederlands243 blz.9789401492713
1e druk
29-1-2025
Het medialandschap is in volle beweging: technologiereuzen zoals YouTube, TikTok of Netflix worden in toenemende mate de poortwachters die onze media- en entertainmentcontent bepalen. Meer
paperbackNederlands376 blz.9789463725033
1e druk
8-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
De journalistiek is in crisis. Krantenlezers lopen weg, televisiekijkers kijken anders en internet en sociale media verbinden alles en iedereen. Meer
paperbackEngels792 blz.9789462988118
1e druk
21-1-2019
This carefully edited volume features 35 authoritative essays by 53 researchers from 14 countries across 6 continents, all of whom are at the cutting edge of media production studies. Meer
e-bookNederlands128 blz.9789044639858
1e druk
27-11-2018
Een vereiste voor een gezonde democratie is een 'machtsvrije publieke ruimte', schreef de Duitse filosoof Jürgen Habermas, een neutraal en open forum voor discussie en debat. Meer
paperbackNederlands308 blz.9789083085975
1e druk
14-10-2022
Als een 17-jarige jongen met zijn geweer twee demonstranten doodschiet, wordt hij het gezicht van een verscheurd Amerika. Meer
paperbackNederlands472 blz.9789024443437
6e druk
4-3-2022
Digitalisering heeft het medialandschap zo drastisch en razendsnel veranderd dat we kunnen spreken van een ware media-explosie. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789044655339
1e druk
30-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
Rupert Murdoch, oprichter van ’s werelds grootste en invloedrijkste media-conglomeraat News Corp, gaat na zeventig jaar met pensioen. Meer
paperbackEngels248 blz.9789001802448
2e druk
17-8-2012
'Corporate Communication Worldwide' covers a wide range of corporate communication aspects and prepares those who aim to be active in the communication field in an international context. Meer
e-bookNederlands356 blz.9789048551699
1e druk
17-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
De journalistiek is in crisis. Krantenlezers lopen weg, televisiekijkers kijken anders en internet en sociale media verbinden alles en iedereen. Meer
paperbackNederlands544 blz.9789463934428
1e druk
9-8-2021
Communicatie en media zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven of onze maatschappij. Toch weten we slechts weinig over die zaken. Meer
paperbackNederlands400 blz.9789044634365
1e druk
23-3-2018
Het is een sprookje dat onze markteconomie een onmisbare voorwaarde voor welvaart en rechtsstaat is. Dat weet de internationaal gezaghebbende Nederlandse economisch historicus Bas van Bavel onweerlegbaar aan te tonen. Meer
gebondenEngels328 blz.9780691175515
1e druk
21-3-2017
Social media companies such as Facebook can sort us ever more efficiently into groups of the like-minded, creating echo chambers that amplify our views. Meer
e-bookNederlands264 blz.9789044646962
1e druk
31-3-2021
Twee derde van het totale vermogen in Nederland is in handen van 10 procent van de Nederlanders. Meer
e-bookNederlands336 blz.9789085672685
1e druk
27-5-2015
andere uitgaves beschikbaar
Naar aanleiding van de zestigste verjaardag van John de Mol interviewen we 60 mensen uit zijn directe omgeving en componeren een bijzonder boek over de mediatycoon. Meer
e-bookNederlands384 blz.9789044646054
1e druk
29-1-2021
Op 1 oktober 1970 verscheen in Nederland een nieuwe krant: NRC Handelsblad. Het resultaat van een fusie tussen twee oude dagbladen, beide opgericht in de negentiende eeuw, die ten onder dreigden te gaan. Meer