Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands509 blz.9789001078546
9e druk
5-6-2023
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Meer
paperbackNederlands428 blz.9789058754240
4e druk
15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Meer
31% KORTING
paperbackNederlands300 blz.9789055163540
1e druk
24-9-2024
andere uitgaves beschikbaar
'De Complete Marketing Methode NIMA A-B-C' is met zeer veel aandacht ontwikkeld voor zowel studenten, professionals als opleiders die hun inzicht in het marketingvak willen verdiepen, zowel voor het heden als voor de toekomst. Meer
gebondenNederlands434 blz.9789001819071
7e druk
7-4-2016
'Exportmanagement' kiest voor een strategische benadering van exporteren als vorm van internationaliseren. Meer
paperbackNederlands460 blz.9789462904279
1e druk
19-12-2017
andere uitgaves beschikbaar
Steeds vaker treffen concurrenten elkaar bij de bestuursrechter. Dat is niet zo vreemd. Besluiten van de overheid kunnen immers grote gevolgen hebben voor de concurrentiepositie van ondernemers. Meer
e-bookNederlands424 blz.9789013156454
1e druk
10-2-2020
andere uitgaves beschikbaar
Mededinging en verzekering sluit goed aan bij de toenemende invloed van het (Europese) toezicht op marktwerking in de (zakelijke) verzekeringsmarkt, alsook de grotere rol die het Europese recht en het (Europese) toezicht hierbij vervult. Meer
paperbackNederlands248 blz.9789464015287
1e druk
21-9-2021
Een strategie formuleren die een duurzaam concurrentievoordeel oplevert is één ding. We weten echter allemaal dat veel goed geformuleerde strategieën bij de uitvoering toch mislukken. Meer