Filteren
Trefwoord
12 resultaten
gebondenNederlands336 blz.9789493282094
1e druk
25-1-2023
Dit boek bevat 11 basisrecepten gebaseerd op 150+ jaar gebundelde ervaringsleer van zes Marketing Queens die samen voor heel mooie merken en organisaties werken of hebben gewerkt. Meer
paperbackEngels292 blz.9781118615843
1e druk
30-11-2013
Goede data analyse kan marketingprofessionals helpen om verkooptrends te identificeren, slimmere marketingcampagnes te ontwikkelen en de impact van campagnes beter te meten. Meer
gebondenNederlands499 blz.9789082298178
1e druk
24-6-2022
Het herschreven Handboek Online Marketing 8 (#HOM8) is het meest complete, prijswinnende, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Meer
gebondenNederlands104 blz.9789090332383
1e druk
10-6-2020
Het gebeurt niet zelden dat marketing de gestelde doelen haalt en sales niet, of vice versa. Dit leidt doorgaans tot frustratie tussen de sales- en marketingteams. Meer
44% KORTING
paperbackNederlands242 blz.9789089657794
3e druk
Kunstmatige intelligentie (AI) zet het vak volledig op zijn kop. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789463563291
2e druk
26-1-2024
In deze geactualiseerde editie word je stap voor stap begeleid bij, het verkrijgen van diepgaande inzichten uit je online marketingresultaten. Ontdek hoe je deze kennis effectief toepast om je online marketing naar nieuwe hoogtes te tillen. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789090365336
1e druk
23-12-2022
Overal om ons heen zien we activaties en promotionele producten. Logisch, want het zijn zeer effectieve marketingmiddelen. Martin de Winter laat in dit handboek de marktingkracht zien van activaties en promotionele producten. Meer
36% KORTING
paperbackNederlands138 blz.9789492383310
1e druk
23-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Als je diensten wilt verkopen, wil je meteen aan de slag. Dan wil je geen eindeloze theorieën lezen over hoe je moet verkopen. Vandaar dit boek. Meer
paperbackNederlands428 blz.9789058754240
4e druk
15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Meer
31% KORTING
paperbackEngels285 blz.9780470538807
1e druk
'Changing the Channel' biedt u een gedetailleerde kijk op de twaalf belangrijkste afzetkanalen. De auteurs leggen uit hoe deze kanalen werken, alsmede in samenhang met elkaar. Meer
gebondenEngels385 blz.9781119265702
1e druk
11-4-2016
'The Art of Digital Marketing' is the comprehensive guide to cracking the digital marketing 'code,' and reaching, engaging, and serving the empowered consumer. Meer
gebondenNederlands394 blz.9789090393216
1e druk
1-10-2024
Met de Hero Brand Approach ontdek je de held in je merk. De kern van deze aanpak is The Story Triangle, de drie-eenheid waarmee alle gedenkwaardige en spannende verhalen zijn gemaakt. Meer