Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands182 blz.9789462126749
1e druk
3-6-2022
De regelgeving is steeds complexer. De meeste studieboeken over IE-rechten zijn erg theoretisch en lastig leesbaar. Praktische handvatten en voorbeelden ontbreken en de taal is vaak wollig. Meer
e-bookNederlands114 blz.9789082373264
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Wat is eigenlijk het verschil tussen een handelsnaam en een merk? Hoe ga je goed om met de naam van je bedrijf en van je producten? Meer
paperbackNederlands406 blz.9789493333307
2e druk
14-5-2024
Deze wettenbundel is bestemd voor het onderwijs en bevat de belangrijkste nationale en internationale regelgeving op het gebied van de intellectuele eigendom zoals deze geldt op 1 maart 2024. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789089744982
6e druk
4-11-2024
andere uitgaves beschikbaar
In deze Boom Basics staat het Intellectuele eigendom centraal. De Boom Basics geven je snel inzicht in een rechtsgebied. Meer
gebondenNederlands960 blz.9789013171099
8e druk
20-9-2023
Dit Tekst & Commentaar-deel helpt je doelgericht de actuele wetgeving op het gebied van het Intellectuele eigendom te doorgronden. Meer
gebondenNederlands298 blz.9789082373257
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit nieuwste boek gaan we in op die 'dagelijkse' inbreuken. We bespreken daarbij vele voorbeelden uit industrieën waarin inbreuk aan de orde van de dag is. Meer
gebondenNederlands190 blz.9789082373240
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek gaat over onderwerpen als: hoe claim je domeinnamen, welke regels gelden er bij het maken van online reclame door middel van verschillende soorten prijsvragen en acties etc. Meer
paperbackNederlands778 blz.9789492766502
1e druk
4-2-2019
Jurisprudentie Merken- en handelsnamenrecht 1977-2018 bevat de belangrijkste uitspraken van (met name) het Hof van Justitie van de Europese Unie en de Hoge Raad. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789461263148
1e druk
18-12-2018
andere uitgaves beschikbaar
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo’n naam? Meer
gebondenNederlands208 blz.9789082373233
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
IE in Bedrijf - Deel 4: reclame is het allereerste handboek voor bedrijven en ondernemers op het gebied van reclame. Meer