Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackEngels286 blz.9781118113363
1e druk
In 'Brainfluence' wordt uitgelegd hoe u neurowetenschap en gedragsonderzoek kunt toepassen om te begrijpen welke beslispatronen uw klanten volgen. Meer
paperbackEngels192 blz.9789461264992
1e druk
2-5-2022
andere uitgaves beschikbaar
A rock-solid pricing policy is the key to profitable growth. Don't let the market determine your prices and make sure that customers are willing to pay what you ask. Meer
24% KORTING
paperbackNederlands160 blz.9789492528087
1e druk
19-4-2017
Willem Verbeke en Lamar Qayoumi ontwikkelden zes 'bouwstenen' waarmee iedereen kan leren om een individu of een groep effectief te beïnvloeden. Meer
e-bookNederlands328 blz.9789492493293
1e druk
6-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek reikt de praktische tools aan die je nodig hebt om je financiële keuzes te begrijpen en te verbeteren, slimmer uit te geven en te sparen. Laat de psychologie van geld in je voordeel werken! Meer
ingenaaidEngels650 blz.9781849466127
2e druk
Public procurement and competition law are both important fields of EU law and policy, intimately intertwined in the creation of the internal market. Hitherto their close connection has been noted, but not closely examined. Meer