Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands224 blz.9789083359144
1e druk
3-12-2024
Dit is het eerste boek dat verder gaat dan de vraag waarom mond-tot-mondreclame belangrijk is. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789492967053
1e druk
28-3-2025
Ben jij een slimme, creatieve professional met een eigen bedrijf? Je levert uitstekend werk, maar voelt je geen ‘echte’ ondernemer. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789089656445
2e druk
15-8-2022
In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Volledig geactualiseerde versie! Meer
gebondenEngels184 blz.9780470614181
1e druk
Dit boek bevat originele, praktische en duidelijke stappen voor het creëren van een 'word-of-mouth' beweging voor bedrijven, producten, diensten en organisaties. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789089653031
2e druk
5-12-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. Meer
e-bookNederlands279 blz.9789462038813
1e druk
9-6-2015
andere uitgaves beschikbaar
Het 'Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk' laat zien hoe je een zeer winstgevende en waarde biedende praktijk creëert waar je met plezier in werkt. Meer