
Lees verder
Er is veel aan het veranderen buiten de grenzen van uw organisatie. Een van de belangrijkste veranderingen is een dalend consumentenvertrouwen in combinatie met de razendsnelle ontwikkelingen van tools en technologieën. Daarnaast ontstaan er om de haverklap nieuwe verdienmodellen. Wat moet u doen om bij te blijven?
Dit boek laat u op inzichtelijke wijze zien hoe u de klant echt extreem centraal kunt stellen. De auteurs laten zien hoe u een klant als beginpunt kunt nemen in plaats van eindpunt en wat dat uiteindelijk aan winst op kan leveren. Dat het veel is, kunnen we wel verklappen. Met praktische voorbeelden en heldere methoden krijgt u handvatten waarmee u direct aan de slag kunt. U kunt uw klanten op overtuigende wijze deel uit laten maken van uw organisatie. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen.
'Ik kan dit inspirerende boek elke bestuurder, manager en ondernemer van harte aanbevelen. Het geeft u handvatten, nieuwe richtlijnen en een duidelijk plan hoe uw organisatie stap voor stap goud kan behalen.' - Marc Lammers, oud bondcoach van het Nederlandse dames hockeyteam