Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Onbeperkt aan de slag

excellent ondernemen met NLP en het Enneagram

Paperback Nederlands 2009 1e druk 9789460510083
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Joost van der Leij heeft het boek over ondernemen geschreven dat hij had willen hebben toen hij aan zijn eerste (en tweede) onderneming begon. De focus van dit boek ligt op Branding, Marketing en Sales en het belang van de ondernemer zelf bij deze drie.

Aan bod komen de volgende onderdelen:
- Het mooie leven van de ondernemer
- De essentie van ondernemen
- Starten als ondernemer
- Hoe maak je een businessplan
- Financiering binnenhalen
- Direct Response Branding
- Pull Marketing
- Hard selling
- Je zakenpartner inschatten met het Enneagram

Specificaties

ISBN13:9789460510083
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:123
Uitgever:Attrakt B.V.
Druk:1
Verschijningsdatum:23-5-2009
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Joost van der Leij

Na zijn werk bij de Universiteit Utrecht richtte Joost van der Leij The Software Factory op bij PinkRoccade. Tegenwoordig is hij een NLP Master Trainer™ en VU-university certified OBM trainer en heeft hij zijn eigen trainingsinstituut. Hier heeft hij baanbrekende methoden zoals ABC-NLP en het Neurogram®-systeem ontwikkeld. Sinds 2016 werkt hij met professionele voetbalclubs en fungeert hij als gastdocent aan zowel de VU als de Erasmus Universiteit. Zijn eerste grote idee is dat er helemaal geen persoonlijkheid bestaat, maar dat wij als "persoonlijkheid" ervaren feitelijk ons breintype is. Want hoewel ons brein bij onze geboorte voor het overgrote deel blanco is omdat wij bijna alles nog moeten leren, heeft onze aangeboren leermachine zo'n grote invloed op ons dat wij denken dat dat onze "persoonlijkheid" is. Zijn tweede grote idee is dat er geen inhoud of betekenis zit aan onze subjectieve ervaring (wat wij voelen, verbeelden of denken). In plaats daarvan krijgt onze ervaring pas betekenis en inhoud in de sociale interactie met anderen. De samenleving geeft niet alleen ons bestaan betekenis, maar zelfs wie wij van binnen denken te zijn. Zijn derde grote idee is de praktisch maken van de subjectieve Bayesiaanse statistiek van professor Bruno de Finetti. Door de toekomst te voorzien bij de menselijke ontwikkeling, voetbal of op de beurs laat hij zien hoe goed Bayesiaanse statistiek in de praktijk toe te passen is.

Andere boeken door Joost van der Leij

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Onbeperkt aan de slag