
Lees verder
Tom Scholte is adviseur en trainer bij marketing-communicatiebureau Het Merk; hij zorgt ervoor dat organisaties en professionals beter worden gevonden.
Meer over de auteursSommige mensen worden steeds weer gevraagd voor leuke projecten, opdrachten en banen. Toch zijn dat lang niet altijd de 'beste' mensen ... Hoe krijgen zij dat voor elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat anderen uw kwaliteiten écht leren kennen, u waarderen en u aanbevelen, en dat ze u vragen voor die leuke, uitdagende klussen waar u goed in bent?
'Hoe je goed gevonden wordt' legt aan de hand van talloze tips en voorbeelden uit hoe u uw zichtbaarheid, herkenbaarheid en toegevoegde waarde verhoogt met behulp van social media. U leert uzelf te presenteren, wie u bent en wat u doet, via onder meer LinkedIn, Twitter en Facebook. Dat doet u op een manier die bij u past, door te laten zien wie u bent: creatief, doelgericht, mensgericht, ...
- Wat u al weet, kent en kunt staat centraal. Dit boek laat zien hoe u dat zichtbaar maakt.
- Hoe wilt u gevonden worden? Gebruik de handige hulpmiddelen om u eigen 'zoekwoorden' vast te stellen en te laten zien waar u goed in bent.
- Hoe zet u social media in voor uw persoonlijke profilering? Lees de talloze praktische tips voor het gebruik van LinkedIn, Twitter, Facebook en andere online middelen.
U bent al goed - nu nog zorgen dat u goed gevonden wordt!
social media personal branding linkedin twitter facebook profileren vindbaarheid persoonlijke ontwikkeling netwerken persoonlijke marketing online profilering communicatie youtube persoonlijk leiderschap zichtbaarheid persoonlijke effectiviteit presenteren loopbaan slideshare online identiteit google+