Basisdeel marktonderzoek
Paperback Nederlands 2018 1e druk 9789037212303Samenvatting
In het boek Basisdeel marktonderzoek komen verschillende onderwerpen aan bod zoals marktonderzoek, marktonderzoeksmethoden, marktonderzoeksproces, enquête, exportmarktonderzoek en trends. Basisdeel marktonderzoek kan gebruikt worden binnen de opleidingen:
- Marketing medewerker
- Assistent communicatie medewerker
- Medewerker evenementenorganisatie.
Basisdeel marktonderzoek is een bronnenboek bestemd voor het eerste leerjaar en wordt geleverd met een licentie. Deze licentie geeft u 1 jaar toegang tot de ondersteunende website www.doelgericht.info waar u opdrachten en extra lesmateriaal vindt.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan