Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The New Rules of Marketing & PR - Third Edition

How to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing & online media to reach buyers directly

Gebonden Engels 2011 3e druk 9781118026984
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Internet heeft de manier vergaand veranderd waarop mensen met elkaar communiceren. Het heeft echter ook de wijze veranderd waarop organisaties met consumenten en hun klanten communiceren. 'Vroeger' konden bedrijven alleen communiceren via dure advertenties middels een PR-bedrijf. De regels van tegenwoordig zijn echter totaal anders.

'The New Rules of Marketing and PR' laat zien hoe u gebruik kunt maken van de potentie die de communicatie van tegenwoordig heeft. Het is immers mogelijk direct met consumenten en klanten te praten door het creëren van verbinding tussen de klant en uw bedrijf. In plaats van klanten te bombarderen met advertenties die ze ongetwijfeld negeren, kunt u zich beter concentreren op de juiste boodschap voor de juiste personen op het juiste tijdstip.

Wanneer mensen de website van uw bedrijf bezoeken, komen ze daar niet om uw slogan te horen of uw logo nog eens te zien. Zij willen informatie, interactie en keuzes - en het zou dom zijn als u dat niet paraat heeft. Dit boek vormt een unieke gids voor de toekomstige marketing, met onder andere een stappenplan voor het toepassen van de kracht van internet, het identificeren van uw publiek, het creëren van aansprekende teksten, het communiceren naar de juiste doelgroep en het leiden van consumenten naar het koopproces. 'The New Rules of Marketing and PR' vormt een praktische gids voor de nieuwe realiteit van PR en marketing.

Specificaties

ISBN13:9781118026984
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:302
Druk:3
Verschijningsdatum:1-10-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
The New Rules of Marketing & PR - Third Edition
Ander Opmeer | 20 maart 2012
Het was een wonderlijke gewaarwording om het boek 'De Nieuwe Regels van Social Media' te lezen, als schrijvend redacteur van een journalistiek medium. Want ik leerde vooral veel over hoe het voorheen ging. Ik had geen idee dat PR en marketing als dusdanig gescheiden werelden kunnen functioneren. Wat dat betreft is de Engelse titel eigenlijk beter: 'The new rules of marketing and PR'. Want hadden social media wel óude regels dan?
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over David Meerman Scott

David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing, social media en PR. Eerder schreef hij World Wide Rave, Real-Time Marketing & PR en Marketing Lessons from the Grateful Dead. Lees zijn blog op www.WebInkNow.com of volg hem via twitter.com@dmscott.

Andere boeken door David Meerman Scott

Inhoudsopgave

Foreword
Introduction

I. How the web has changed the rules of marketing and PR
1. The old rules of marketing and pr are ineffective in an online world
2. The new rules of marketing and pr
3. Reaching your buyers directly

II. Web-based communication to reach buyers directly
4. Blogs: tapping millions of evangelists to tell your story
5. The new rules of news releases
6. Audio content delivery through podcasting
7. Forums, wikis and your targeted audience
8. Going viral: the web helps audiences catch the fever
9. The content-rich web site

III. Action plan for harnessing the power of the new rules
10. You are what you publish: building your marketing and PR plan
11. Online thought leadership to brand your organization as a trusted resource
12. How to write for your buyers
13. How web content influences the buying process
14. How to use news releases to reach buyers directly
15. The online media room: your front door for much more than the media
16. The new rules for reaching the media
17. Blogging to reach your buyers
18. Podcasting and video made, well, as easy as possible
19. Social networking sites and marketing
20. Search engine marketing
21. Make it happen

Acknowledgements
Index
About the author

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The New Rules of Marketing & PR - Third Edition