Beating Low Cost Competition
How Premium Brands Can Respons to Cut-Price Rivals
Gebonden Engels 2008 1e druk 9780470742976Samenvatting
De uitvoerende macht en de managers in vele bedrijven worden uitgedaagd door de hedendaagse lage kosten concurrenten - concurrenten die 'goed genoeg' producten en diensten voor zeer aantrekkelijke prijzen aanbieden. 'Beating Low Cost Competition' biedt een geleidelijke en gestructureerde benadering aan om de kwesties en de opties te bekijken en door te denken, en het meest aangewezen strategie- en implementatieplan te selecteren voor het behandelen ervan. Adrian Ryans onderzoekt hoe een verscheidenheid van bedrijven reageert op de bedreiging van lage kostenconcurrenten, en analyseert hoe efficiënt deze strategieën zijn.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Acknowledgments
1. The Growing Challenge from Low Cost Competitors
2. Why the Threat from Low Cost Competition is Intensifying
3. Understanding How Low Cost Competitors Play the Game
4. Realistically Assessing the Threat
5. Confronting Low Cost Competitors in the Price Value Segment of the Market
6. Avoiding Head-to-Head Competition with Low Cost Competitors by Playing a Different Game
7. The Leadership Challenge
8. An Even More Challenging Future
References
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan